Friday, June 1

Kisah Menarik: " Nyesal Aku kawin!! "

Ntah kenapa, dgn mood suam-suam kuku, plus mata semakin layu...Nyue aktifkan juga jari jemari ini utk menekan papan kekunci lappy mencari info-info terkini/bahan lawak, plus pakai Earphone ! but Xdengar lagu/tgk video pon ( dh jadi HABIT) Opss !!!

Nak tnye ad ke rakan2 Blogger cm nyue? Hurm..bleh buat Group..he3x

Tetiba, mata yg layu nie terpandang :
Kisah Menarik: " Nyesal Aku kawin!! "
Nak baca [ KLIK DISINI

Terus terdetik diHati, Kenapa? Xbest ke kawin? Haa..takutnyer?
Bermacam2 persoalan timbul dibenak tanpa jawapan  !!!
Kerisauan kian menjadi2, cpt Nyue bc..and the ENDING nyer...
OMG ! sgt tragis kisah nya...Baca jangan Tak Baca "

Kembali kisah Nyue, Niat hati Nyue & Si Dia mmg dah plan nak kawin, tp kita hanya mampu merancang. Jauh  disudut hati, Nyue faham sitausi kami Xmengizinkan. Si dia masih belajar (Iye, Xdiakui ramai yg kawin semasa belajar), Kata Mak nyue biarlah Si Dia abiskan belajar dlu. Kitaorg same umur tp disebabkan masalah tertentu Si Dia lmbt utk m'yambung study. 

Ahh ! melalut sudahh....Jom BlogWalking !

9 comments:

..cik hana.. said...

hahaha,,,nyue bikin suspen! Bila dah baca abes kisah Nyesal aku kawin LAMBAT rupanya :)

# sape x nak kahwin kan....kahwin tu kan seronok..ececece :)

Yana Libra said...

alamak, jangan sedih2 ye nyue~~

jom kite pergi melancong..huhu~~~ :p



p/s:nak kahwin jugak, tp family si dia jadi halangan..huhu~~ :(

Nyue said...

Cik Hana...mesti cuak kn..hehehe..Wahh bunyi cm ad pengalaman terr...he3..


Yana L, Jom..kita melancong..Xsabar yunk, perihal yana dh ditetapkan dgn sedikit sabar je ag..insyallah semuanya berjalan dgn lancar..

priya darshini said...

Ingatkan apa tadi..

Arina Shamsul said...

suspen tau dik...hehehe

eLLa n aLia said...

ou, bagus lagi.. klau ella pula, dia muda setahun.. so kena tunggu lagi lama supaya kewangan dia stabil dulu..

~Sweet Honesty~ said...

ingatkan nyue yg nyesal kawin..huhuhuh..saspen sajork yea..(^_^)

9n0L4 said...

haha. kalau versi ppuan yg buat kisah nyesal aku kawen lambat ni, camne agknye ehhh. ;)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Laaa... ingatkan apa tadi... Apa yg nak dirisau.. Bukankah jodoh, ajal, pertemuan semuanya Allah yg tentukan... Sabar la yea... Tak lari gunung dikejar... or awak tak sabar nak kahwin ter... :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...