Saturday, January 28

~ Menu utk Si Dia~

Assalamualaikum & gud mornink...

...Xtaw nyue nak start dr mne? Erm..d'pendekkn story, smlm  si dia ada belikan seekor ayam dekat tesco 
& pegi hantar kat umah nyue tepat2 pkl 12am. 

Nyue: kenapa belikan ayam nie?
milkysmile
Si Dia: Xde knpa sje2 jer...huhu
Lps hantar dia terus balik umah dia...nyue termenung jap!!!!!!!!!!!
Aishh...nyue pikir la jgk nak terus potong mlm 2 ke or esok..huh 
dah la esoknyer nyue keje..
milkysmile
So, hari ini...lps balik keje nak proses ayam 2 la..tp xtaw nak masak apa???
Dah paham sgt perangai si dia, nak suruh nyue masak..
tp nak masak apa yea...bg la idea.

nyue pun bukan pandai sgt tp alhamdulilah, still bleh masak & dh kerap kali dh masak utk si dia..
kadang2 si dia jadi pengkritik utk masakan nyue...
apa y xcukup or y perlu tambah..he3

Harus bagaimana nie..
Xbleh pejam & masak apa saja...

milkysmile 
Sesapa ada idea..hope bleh berkongsi & kalu bleh terus disertakan dengan RESEPI.

4 comments:

emieysandra said...

bagusla pandai masak..emiey pun dh dok umah sewa kne rajin masak sndiri, ehehe

ieyza afieyna said...

masak la ayam masakmerah sudah.. hekhek

N'yue said...

ahahaha..nyue xde la pandai masak pn,kdng2 blajar jgk...dlu xpe dul jauh2x..jarang masak utk si dia, duk dekat ni si dia..paham2 lh..he3

N'yue said...

ahahhaah...tq ieysa afieyna..

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...