Thursday, April 12

Maafkan saya !

Assalamualaikum & Selamat Pagi Rakan-rakan Blogger Semua...

Maafkan saya !
Mungkin coretan Nyue kali ini..
Berbau kurang enak...
Xthu nak luah kat mne...Rs Myampah kot!

Pls la, jgn berlagak !
thu la konon2 pakai BB terlatest laa..
Ye ke latest???

Btw, Aku pon pakai BB, xde nak kepoh2 pon...
Bajet time aku pakai BB..
Kau ckp nak pakai Iphone gitu..
asal xpakai iphone ???

Kata kwn lama: Kau mmg xnk kalah kan??

Aku suka je ko pakai BB...bleh BBM
Aku xrespect apa2 pow
kau dpt keje skang ni..
kerna aku jgk !
so, pls la jgn pandang tinggi ke ats sgt..

Maafkan sy !
Pd rakan2 Blogger yg xsuka..abaikan ini..
Nyue hanya ingin meluahkan
apa yg terbuku..

Maafkan saya !
Sekeping photo > En.google

*Kenapa Aku Tersentap??? 


*Bukan sekali, bukan dua kali....dah bnyk kali ia jadiiiiii.....

9 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

sbr le.. zmn skrg ni tak mcm dlu.. byk membe yg skitkn ht dr yg mnynangkn.. huh!

nafaz lynn said...

sabar nyue..

.: iEyLa :. said...

sabar dear..
org xnak kalah cmtu memng xleyh org lebh sket dr die..

Nyue said...

Nyue bkn nk m'ungkit...tp stop ckp blagak, nk dgr pon dh xberapa nk !

rs nyer kalu jumpe kwn sama2 cm dia...bleh berperang mulut..dgn kita xpe la...wat senyap..

Thanks Cinta utk kita & Nafaz lynn..
sory coretan emo ckit

Nyue said...

yupp..ieyla...
tu psl la...uhuhu....
semua nak lebih, Nyue xkisah nak lebih if mampu la...

keli menari said...

sabor ye :)

❤ cik ieYra ❤ said...

sabar tao .:)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

huhuhu...manusia berlagaklah paling YM nyampah...huhuhu

Cik Nur said...

kita samalah nyue..nur pun bengang dgn sorg kawan ni..belagak tak kena tempat..! mmg geram..mcm dia je yg bgus..!

xrugi pun kalau merendah diri...! ni tidak..nk semua org tgk dia bgus je..!

mmg geram..! sabar ye nyue.. :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...