Thursday, February 27

Alamak Jeragat la plak!


Alamak Jeragat la plak!  #tetiba 
Haip!!! salah Nyue juga... makeup tebal2 jauh sekali, makeup biasa2 pun susah, cuma pakai bedak ngan pelembap bibir... CUKUP #janji jerawat xde 

Berpisah dgn jerawat, jeragat plak dtg nk berteman..
Nyue dh survey bermcm jenis produk muka untuk menghilangkan jeragat.. ahh! bnyk sgt2.. tgk testimoni boleh kelabu biji mata.. semuanya wow2.. cantik2 jer..

Antara dlm list Nyue :
Mira Q - House of Healin
Bio Essence Tanaka 4X FLawless White Serum
Set Sendayu Tinggi
Antaranya.. kalu nk nak listkan produk kecantikan kat malaysia nie 3hari 3malam belum tentu siap eheh.. Tak buat keputusan ag nak beli yang mana..?? harga semuanya mak aihh.. mahal gak.. sabar je laa..

Kalu ad produk lain yang Nyue terlepas pandang.. gthu laa... 
Xpun yg pernah ada jeragat dah dh berjaya menghilangkannya kongsi2 la dgn Nyue yeaa...
Hope ada yang membantu.. :)

Salam sayang semua

Thursday, February 6

Haip !! Risau deng..

 Haip !! pejam celik dah hari ke-6 pd bulan Februari kita yea. Sekejap je masa itu berlalu, Usia plak kian meningkat. Lumrah rentetan kehidupan kita sebagai khalifah Allah swt.

Kawan2x, sorg.. sorg dah mula melangkah ke alam rumahtangga. Ada member tu anak dh besar, ad lagi siap nak dapat anak ke-2 dah. Haipp !! Turn nyue nie bila laa? Sebelum ni xde lah terasa sgt tapi dua menjak nie atuk dah mula bersuara... Haipp !!

Risau deng...

Sabar yea atuk, tgh usaha kumpulkan duit nie. Semoga dipermudahkan cara dan jalan utk kami. 

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...