Thursday, February 6

Haip !! Risau deng..

 Haip !! pejam celik dah hari ke-6 pd bulan Februari kita yea. Sekejap je masa itu berlalu, Usia plak kian meningkat. Lumrah rentetan kehidupan kita sebagai khalifah Allah swt.

Kawan2x, sorg.. sorg dah mula melangkah ke alam rumahtangga. Ada member tu anak dh besar, ad lagi siap nak dapat anak ke-2 dah. Haipp !! Turn nyue nie bila laa? Sebelum ni xde lah terasa sgt tapi dua menjak nie atuk dah mula bersuara... Haipp !!

Risau deng...

Sabar yea atuk, tgh usaha kumpulkan duit nie. Semoga dipermudahkan cara dan jalan utk kami. 

8 comments:

el said...

hahahahahah lama x update tiba2 update pasal kahwin...sabo tok sabo..deme nak kumpul duit lagi tu..tp lau atok nak sponsor cepatlah cucu tok kawin hahahah k bai

Deqla Manjew said...

tahun ni kot nyue..hihi.. in shaa Allah sampailah tu jodoh.. moga dipermudahkan yer.. aamiin!

Cik Nur™ said...

insyaAllah...sampai seru cepat2 ye Nyue... :)

nur doakan moga dipermudahkan semuanya..amin..!

Solehah Shamsuddin said...

cepat2 kawin, lpstu turn solehah plak.hehe

Dak Fisha said...

Same la kita nyue hehe. Semoga murah rezeki tu. Amin. Mane tau kan. hehe. Ingat fisha lagi tak?? gindunyee...

Cik Aini said...

in shaa Allah..moga Allah permudahkan segalanya buat Nyue..eh,buat Ai juga..amin :)

rindu Nyue :)

Deq's Qienz said...

sabaq nyue..jodoh di tgn Allah, dia maha mgetahui masa dan ketika y sesuai tuk nyue, tak smpy seru lg lettew..jgn risau k :)

Yana Libra said...

kalau nak tunggu duit cukup mmg tak kan cukup nyue..huhu..ni berdasarkan pengalaman la..hehe..

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...