Monday, January 6

Hello 2014* Life as usual..


..Ditambah, ditolak ok! dah 2bulan tuan blog hilang. Blog pn tak beberapa nak suam. 
Hello 2014 !! Happy New Year to Everyone......!!! Life as usual.
Jeling kelender sebelah.. hehe hari ke-6 dah. Hurmm..  tak terkejar dek masa yg berlalu.

So, selamat menjalani kehidupan yang lebih baik pada tahun baru ini utk tuan blog & semua blogger terutamanya GSF, rindu kalian.  Fuh! formalnya... mayb nyue lama menaip entry.  Kalu ad perancangan gathering GSF lagi, invite saya. Muktamad. Ahahak!..

Jumpa lagi. Bye...

11 comments:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

Hepy New Year Nyue! :)

msredcheesecake said...

happy new year...lama tak singgah sini...

AQ Eyfa said...

Epy Nuyer Nyue..windu bangat kat Nyue.dah lama gak tak dtg cni kan..tapi akak ingat jek kat Nyue.Nanti ar kita set btol2 ..kita dating ea..hehehe

Deqla Manjew said...

bz sgt ker nyue lama x berblog ni.. huhu.. rasanya lom ada planing utk second gathering la.. huhuhu.. hepi new year.. :)

BaNu Syah said...

slmt tahun baru nyue, welcome back nyue hehe lama mghilang..

Cik Nur™ said...

selamat tahun baru yui...!

lelamaisara said...

selamat tahun baru..keh keh lambat ucap..sebab akak pon dah lama tak bw...

izan mama mia said...

hai nyue

Yana Libra said...

moga semuanya dipermudahkan ye nyue~ :)

Yana Libra said...

silap, komen atas tu utk entri atas ni..hehe :P

Cik Aini said...

opkos!
kalo ada lg ghatering,jgn lupa Ai juga tau..kalo tak..majuk sebulan :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...