Monday, May 28

Begini Caranya – Shaheizy Sam Feat Yana Samsudin

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

-----------------------------------------

Hope blom terlambat utk Nyue ngatakn..(ayat skema kn !)
Nyue suka lagu nie
+ plus berbunga2 hati ble tgk...
 [ Video Official ]

11 comments:

cik tiEra said...

tiera pown ske sgt lagu nie..best!dua2 penyanyi kiut plak tu.haha!

tp ada yg komen suara diorg sumbangkn lagu tu.bg tiera,jgn expect lbh2 kpd pelakon yg tbe2 jd penyanyi..not bad suara diorg.xdalas trok mne pown kn?

Nyue said...

First dgr, seblom ni nyue biasa2 je...ad satu hr tu dgr n dgr..maik aih..cam best plak...nyue xkisah pd suara mrk sumbg ke apa..bg nyue mrk ok apa..so terhibur setidaknya..

Thanks Cik Tiera :)

Gadis Gingsul said...

Terbaik [;

LiNda said...

suara blh diasah, tp lagu tu memang best,linda pon suke

♥sugArplum♥ said...

cerita aku ada, kau ada mcm best lah.. btw, followed you! ;)

Arina Shamsul said...

kak tak dengo lgi lagu ni dik,ada pun mungkin tak perasan,sebab kak..main dengar je suka2 tak menghayati sgt..ngeeee..

nanti masuk link ni

http://www.facebook.com/groups/470224469659374/


tutor menu tab kak dah paste kat situ :)

Masz Sidek said...

suka dengar lagu ni.... best... :)

@ deqla manjew said...

lorh.. x pnh lg dgr lagu ni..hihi..tp suka sgt dorang berdua ni..sweet..

Yana Libra said...

hehe..sy pun ade je wat entri pasal lagu ni..tu yg nak tgk sangat citer ni..skali kecewa la pulak..huhu~

LYAfrina said...

suka lagu ni..sempoi je

Chenta Eyfa Najibrz said...

dpt baca senikata jek x dpt dgar ..huhuhu..pc opis problem bunyik.best senikata nye.

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...