Wednesday, May 23

Wordless Wednesday #13


13 comments:

~~oOpEt~~ said...

setuju dgn kata2 tu :)

Nyue said...

Yupp oOpet, itu sebaiknya...
Xmau bina beribu alasan utk break !he3

EtySalbiah Abdurrasik said...

Hii nyue..=)I like ur wordless wednesday..anyway,have a nice day yaa..=)

Masz Sidek said...

Jodoh itu rahsia Allah...
DIA tahu siapa yg terbaik untuk hambaNya...
Semoga kita ditemukan dgn jodoh yg baik... :)

Emma said...

AMIIN :) sEMOGA mndapat C dia yang Bertakhta d hati :)

Hani Shaa said...

AMIN :)

Chenta Eyfa Najibrz said...

Moga dia jodoh yg terbaik buat Nyue dan akan kekal hingga ujung nyawa okeh..amin3x

ieyra said...

aminn~~~
semoga termakbul doa tu ..

Arina Shamsul said...

amin..

muda2an jodoh kamu orang yang soleh dan baik2 dik :)


alolo..kak rasa terharu pulak dengan pengakuan jujur kamu di fibox kakak tadi dik..huhuhu..

ok,nanti kak buatkan ye :) nak letak doodle yang mana satu ek?sila pilih doodle ye dik :)

Puteri Diyana said...

agree dgn ape yg ade kt gmbr 2 :D

nice entry ~

Cik Nur said...

suke kata2 tu, dalam masa yg sama sebak lak rasa..huhuh

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^__^)

el said...

tp kalo kita betul2 sayang kat dia kan...kalo xde jodoh..mcm sedih giler2 kan...xleh terima pun ada...

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...