Thursday, September 26

Baby Myvi kena calar !!!

Selamat pagi semua kenalan blogger nyue. Hari khamis, senyum sampai ke telinga yea..

Mood kus kus nie!! keciwa tahap dewa dah nie !! Xthu la kenapa, ad org yg sgt2 busuk hatinya, mayb dengki or apa2 je la seangkatan dgnnya calarkan baby myvi nyue.. uwarghhhhhhh!!! Sedeyy tak berlagu dah nyue nie. 

Bukan Nyue sorg yg kne, ad sorg ag akk yang turut menerima nasib yang sama. Sabar lahh akk, kita senabis agaknya... tetapi calar akk itu, takde lah sebanyak dan sepanjang nyue kena taww!! mendidih rasa...

Ntah la pedajal itu, calar pakai apa.. agak2 dgn duit syiling xpun dgn kunci. Jenis apa punya org la, pelik sepeliknya kot! Dugaan dugaan..

Sabar itu sabar, redha yg susah ckit... masih terkejut. Nasib la bdn nyue. Mak nyue xthu ag nie, adusss... biarlah dlu, hope ikhtiar FH nyue menjadi la. amin. amin.

Kalau ada yg pernah terkena calar ni? kongsi2 la cara nk hilangkan calar itu.. Hope sgt.

15 comments:

Deqla Manjew said...

wahh..sejak bila nyue pakai keta ni? hihi.. x nk ke bawak kak deq jenjalan..haha..ish sadis tu dah calar balar..nanti la kakdeq try tanya hubby .. dia pakar bab keta.. mana tau dia tau kan..

Nyue said...

bru pakai akk deq, itu yg panggil baby ag..huhu.. akk tulum la tanyakan kat hubby akk taww...huhu..

Ρυαи Gојεѕ said...

adoi. susah kalau ada orang macam ni kan Nyue. lepas tu, duet kita pula yang terpaksa melayang nak bagi elok semula. heeee, tak suka la! kalau ada cctv kat situ nyue, boleh pegi tengok sapa yang buat dajal. saman terus.

sakit hati ni .

lelamaisara said...

tu la tak bawak akak p jejalan kan dah..heheheh gurau je dik....haisss sape la yang berhati busok tu kan....sedih nye kalu kete kesayangan di calarkan orang,,

Cik Aini said...

hadoiiii..sapa lah yg busuk ati tu arrr..bengong ke hapa..cer g wat kat keta dia plak..ingt sng ke nk ilangkan calar tu.huhu
sabar ye Nyue..moga2 FH dan asben Deqla bleh mbantu :)

*susah ati kan kalo sesuatu jd kat baby kita tu.huhu

el said...

bab calar2 ni mmg susah lah nyue
kena redha je w/pun sakit hati :)

kayyana said...

mesti geram kan kan kan... rasa nak tumbuk je sape yg suka buat mcmtu.. mne gambo ketenyer.. nak jugak tgk teruk ke... kene wax la kot.. takpun try antar polish...

Mrs Velentine said...

awatnya dia buat mcm tue kat nyue

nuyui a.k.a miss YUI said...

sapelah yg jht tu..

cik azLyzah⊙.☉ said...

ermmmmm....ecenne ek..kalau husb cik dio biarkon jae..h

LYAfrina said...

aduyai.. sape tu? agknyer spesis dia bla lalu tp keteta mesti tangan tu gatal nk toreh kete.. or mmg pbuatan khianat

Cik Nur™ said...

Ish...tak sukalah org yg dengki2 ni...sayangnya kena calar, rasanya biarkan lah dulu..nanti kalau baik, pastu org tu calar lagi, lagilah rasa sakit hati...

org mcm tu, mmg akan buat keje tak berfaedah ni berulang2..

Deqla Manjew said...

nyue.. kakdeq dah tanya hubby.. dia suruh nyue polish... hntr kedai repair keta cpt.. ;)

Masha Meisters said...

masha pi car wash mintak dye wax kan...tapi kalau luka tak dlm bolehla...kalau luka dalam tak leh kot...

Yana Libra said...

skit hati..penat2 byr org tu sesedap rase je wat calar eh..sabar2..

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...