Monday, September 30

itu je caranya...



Terima kasih kat Kak Deq dan pengomen2 mgenai cadangan bg hilangkan calar itu. 

So, jalan penyelesaian yg paling baik ptg ni hntr cat ke bengkal dan  itu je caranya nk hilangkan calar atau nyue biarkan shj calar tu. Tetapi, xsanggup la nk calarkan hati mak.. adusss..

Terpaksa kuarkan modal dlm RM350 juga, terpaksa la jimat2 utk raya.. Sabar iye Nyue, senyum..

Semoga dipermudahkan. Amin

14 comments:

Deqla Manjew said...

xpe nyue...sekrg boleh la dia bertepok tgn dah aniaya nyue mcm tu..esok lusa sape tau dia kena lebih terok dari nyue.. sabar byk2 eh.. dah polish la eh? alhamdulillah.. ;)

Mrs Velentine said...

teruk tue..kalau tak bloeh polish jer...jahat sungguh

Nyue said...

Xpolish akk deq, hntr cat.. polish xbleh nk hilangkan calar itu. calar ckit2 bleh la akk deq.. nyue punye dalam akk..

Deqla Manjew said...

owh yeke.. ingatkan x terok sgt.. ish.. kejam sungguh la..

Farah Waheda Wahid said...

memang sakit hati kalau kereta kena calar...

Yana Libra said...

sy tak tgk lagi gambarnye..sabar jelah ye nyue..dugaan nak raya ni..huhu..

cik azLyzah⊙.☉ said...

tak pe lah kan...sekali sekala kluar duit..

Cik Aini said...

sabar byk2 Nyue..mmg sakit hati kalo ingt tp biar lah..ni hari dia kan..Tuhan tu maha adil :)

kayyana said...

xpe nyue.. mana tau lepas ni dpt berlipat lipat kali ganda dr nyue kuarkan tu kan.. mungkin ade hikmah.. ape yang penting kene redha dan kene yakin dengan ketentuan Allah ye,

nuyui a.k.a miss YUI said...

bnda cmni tak jgka kan..

Cinta Misteri said...

takpe laaa nyue...benda dah jadi. so, jimat2 laaaa ray haji nanti. takyah beli baju baru.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jd mcm ni terpaksa la korbankan duit kan nak cat baru

Cik Nur™ said...

sabar byk2 yea nyue...
setiapa apa yg terjadi, pasti ada hikmahnya...

dya bunga said...

Byknya bersabar ye. Drpd guriskan hti mak baik cat kete tu.

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...