Tuesday, January 8

Posto..posto...


e3, lepas...

so, pagi ini.. 11.30am... Posto..posto...
jeng ! jeng ! jeng !


Novel Setia Hujung Nyawa karya Fatin Nabila dah sampai kat tangan Nyue..
Aww... Xsabar..xsabar...xsabar nak mentelaah ni..

kat TV, masih episod sweet tp kata hati Nyue, episod duka mereka akan berlaku... Ohh ! babak sedey mungkin bermula hr ni, @ mungkin esok... wait & see laa..

Coretan Nyue : Tq Mama Arina, hari ini Nyue melaram dgn tudung purple pemberian mama... 


26 comments:

Cik Nur said...

wahh...seronoknya dapat novel..!
dah tgk pic nyue melaram tudung baru..
comel..!

el said...

xmo xmo xmo tgh ar bab sedih2 zain ngan el tu..nak sweet je hahahaha

AQ Eyfa said...

sis suke ar tgok cite SHN tu..mmg OHSEM..suweet jek..wah nanti nak baca jugak la novel dia..besttttt

Mrs Velentine said...

tengah cari novel tue

fieda said...

wah..melaram dgn tudung purple arini ye..nape tak upload gambor..?hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

smpai bli novel tu.bgus2..

Deqla manjew said...

hihi.. hantu novel sungguh..dah tgk pic nyue bertdg tu...itu la bestnye ada wassap ni..haha.. :)

lelamaisara said...

posto posto..kak lela datang ni nyue..heheheh

nak pinjam novel boleh?hehe

Misz Mieza said...

Wah! Bestnya! Bestnya! Bestnya! Kata hati Mieza pulak yang membuntingkan Ersarlina tu mesti kawan baik Zain si Hadi tu.. Batu api betul lah dia! Sakit pulak hati tengok tau.. Eh, emo lebey plak.. hehehe..

Chic Na said...

dari tv membawak ke novel ye nyue. mmg minat betul nie. :)

BaNu Syah said...

hehe wah bestnyer ada novel cite tu

Arina Shamsul said...

sinopsis jangan lupa..hehehe

mama dah tengok kamu pakai tudung tu dik :) sewit2 manis gitew :) cool bebey..hahaha

miss u dik :)

nanieybarnieylurviey said...

Beli novel online?? Kaki novel rupenye.. Mesti byk kan koleksi novel :)

Si Matatajam said...

Tu dia...tengah sawan novel yek Nyue...cantik tau Nyue pakai tudung tu..

Solehah Shamsuddin said...

nyue, pinjam novel please... :)

Cik Aini said...

kita sama lah..kaki Novel =)
dah baca novel siti Rosmizah?terbaekkk =)
http://miszpinkies.blogspot.sg/2012/01/novel2-kesyangan-p.html

are_lin@yu said...

k.yue..nk jgk!!!waaaa

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nyue hantu novel yer :-)

kay_are said...

beli novel guna online je? kalau aku bese cari kat kedai buku lagi banyak pilihan.. pastu pening nak pilih manee satu.. @.@

Dayana Bahar said...

dah lama tak baca novel huhu

LYAfrina said...

lya pon hantu novel..tp lateni..kekangan masa nk hadap novel ni

dya bunga said...

nk baca juga

N.Aima K said...

wah wah nak tengok jugaaa

Che Rosliza Che Mat said...

semua kata best drama tue..

9n0L4 said...

bagi la kat akak satu novel tu. hehe. mesti byk koleksi ni. :)

Yana Libra said...

jauh beza kot novel ngan drama..huhu~

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...