Wednesday, March 13

I pretend to be strong

Selamat pagi sahabat blogger, Maaf ! ..dalam minggu ini Xde komen2 Nyue yang singgah disetiap kotak komen uolls. Apa2 pun, Terima Kasih pada yg masih sudi singgah ke blog Nyue..uolls mmg awesome..

Busy?..bukan kekangan masa disebabkan keje... tp bila kita hilang semangat utk melakukan keje @ perkara. Hidup ini hanyalah sementara dan setiap masalah tidak akan berlarutan buat selama-lamanya. 

Air mata adalah satu-satunya cara bagaimana mata kita berbicara apabila bibir sudah tidak mampu untuk berkata-kata.

Lagi satu Nyue nk gthu, berkemungkinan  aktvt berblog ni Nyue kurang aktif...

Doakan Ayah Nyue yea..

35 comments:

Cik Nur™ said...

sama2 kita doa nyue....
dulukan mana yg penting...

moga nyue tabah ye sayang...

Sue-Rya Qistina said...

semoga terus diberikan kekuatan ye. jgn stress2. take a good care of urself. semoga ayah nyue cepat sembuh dan kembali sihat spt sediakala

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak pun bz skang nyue...xper dulukan mn yg penting

AQ Eyfa said...

patut la menyepi jek Nyue.Akak pun agak bz gak.Sabar yer Nyue.Moga ayah Nyue akan sihat seperti sedia kala.Byk2 doa ok.Be Strong

Chic Na said...

takpe nyue. kami faham & kami doakan. semoga nyue tabah.

Deqla manjew said...

owhh... patot la dah lama x nmpk nyue... hukhuk... rinduuuu... tp xpela.. yg mana penting tu didahulukan... blogging ni bebila masa bole...moga ayah nyue cpt smbuh...

lelamaisara said...

sabr ye nyue..moga ayah nyue sihat ye..tak pe la dik..akak paham...

Che Rosliza Che Mat said...

betul tue....kalau tiada mood hilang segala kerja...

Farah Waheda Wahid said...

Nyue...apa pun yang terjadi...hidup mesti diteruskan...memang mudah untuk berkata2 kan...tapi kita kena cekal dan tabah...hati kena kuat...apa2pun akak doakan yang terbaik buat adik akak yang sorang ni ek...

el said...

sebak lah huhuhu
smoga ayah nyue cepat sembuh k

nuyui a.k.a miss YUI said...

InsyaALLAH.sama2 kt doakan..

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

are_lin@yu said...

moga ayah kak yu cepat sembuh ya..

Yumida Huda said...

tabah ye nyue
moga ayah nyue cepat sembuh

Cik Aini said...

moga ayah Nyue kembali sihat.amin

tabah ye Nyue..kdg2 mmg air mata tu boleh melegakan..nangis lah kalo ia mampu mngurangkan..

nik ros said...

moga tabah yea.dan moga segala urusan di permudahkan

Deq's Qienz said...

ASSAlam nyue..maaf akk pon dh lm xsinggah jenguk nyue.smg kesihatan ayah nyue bertambah baik ya..if rindukan dq rajin² la whatsApp.hehee

Solehah Shamsuddin said...

haha me too dear. nmpk je update blog, padahal kebanyakannya just scheduled. nk on 24 mmg xlrt la

Farra Atiqah said...

sama la, sy pun bz ~~ Tapi xnak tinggal blog.ohoii degil

http://farra-izzaty.blogspot.com

ANIM said...

semoga ayahnda nyue sihat seperti sediakala..

Si Matatajam said...

Semoga Ayah Nyue kembali sihat sepenuhnya...

aReLaN said...

takziah nyue.baru tau dari mrs erry.hmmm..sabar ye

QasehnyaRania said...

innalillahiwainilaihirajiun
dan salam takziah..dapat tahu dari deqla

wan nurul hezrina abd halim said...

salam takziah nyue..semoga rohnya dicucuri rahmat Allah..Nyue sabar yea..akk faham kesedihan itu..insyaallah semuanya akan pulih..kalau nyue sedih sangat baca surah Al-kauthar kay..dan sedekahkan Al-Fatihah pada arwah ayah nye banyak2..

Al-Fatihah

Tihara said...

takziah nyue...semuga rohnya ditempatkan bersama2 orang yang beriman..tabahkan hati, kuatkan semangat ye dik...

Cinta Misteri said...

nyue....takziah.

CiM balik dr laman ayi, dpt perkhabaran sedih ni. harap Nyue tabah. al-Fatehah utk arwah....

:'(

Yana Libra said...

nyue..takziah...harap nyue tabah..

Al-Fatihah..

Arina Shamsul said...

Nyue takziah dik..
moga hari2 mendatang kamu dapat tempuhi dengan tabah dan bersemangat.

sama2 kita doakan semoga Alllah menempatkan arwah dikalangan orang2 yang beriman dik..

Al-fatihah.

kak sangat sedih mendengar perkhabaran ini dik..;'(

N.Aima K said...

takziah nyue !hug

al-fatihah smeoga arwah tergolong di antara orang yang beriman

kay_are said...

hmm.. aku tak faham ape ape pun sebab lame dah aku tak bw..

AQ Eyfa said...

Al-Fatihah dan takziah wat Nyue sekeluarga.Akak turut merasa kesedihan wpun baru tahu ni.Moga roh ayah Nyue damai di alam sana.bayakkan berdoa utk arwah ayah yer nyue.Be strong

Meyra John said...

Mari join sini, best!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

Thanks!

Si Matatajam said...

Sabaq bebanyak ye Nyue...sama2 kita doakan arwah Tenang disana...A Fatihah...

dya bunga said...

takziah nyue.. byk an bersabar ye..

Cinta Misteri said...

Takpe nyue...kami semua faham..

*nmpknya CiM pown tk boleh lama kt sini. Air mata dh nk start berjurai (serious ni tk tipu). Klau ada ksmpatan kita brtemu, psti CiM akn peluk erat nyue tk lepas.

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...