Friday, April 19

Demam Gwiyomi

What's up...? hehe.. Nyue just nk share video Gwiyomi.. 
Boleh Layan...


Haa.. Tertipu kah? 
Btw, Gwiyomi versi ini lagi best Nyue rasa..ehehe..

19 comments:

Cik Nur™ said...

cepatkan menda ni merebak. :)

Nur suka dengar lagu ni..

=Nikoh...nikoh.. :)

Chic Na said...

belum tengok lagi ni. nak layan jap. hehe..

Mieya Atiera said...

hahaha. kelakar

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak tau psl ni..hahha

Si Matatajam said...

Mmg fenomena betoi gwiyomi ni...kalau tengok keek ari2 Ada yg wat gwiyomi ni..hi hi

Mrs Velentine said...

mmg demam gwiyomi skg ni kan

LYAfrina said...

kuatkan pgaruh korea ni..

hihu..tp lya malu nak bergwiyomi ni.. klo org cute2 ok la..

Deqla Manjew said...

sejak ramai blogger update psl gwiyomi ni, kakdeq sendiri dah terpengaruh..hahaha....

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

yg nora danish tu comel =)

Masha Meisters said...

hyy nyue :) lama tak datang....rindu ler....

memg tengah demam parah ni...sampai mak lela ni pon sebok suruh masha buat pastu upload! hahaha...kurang asam punya mak lela nk masha kena kutuk la tu....kui3

are_lin@yu said...

wahh video apa tu kt ofis tak dpt nk tgk.hehe

kay_are said...

gwiyomi tu ape? wat2 inesen.. =P

Dak Fisha said...

tula. fenomena dy. tok sah cte. da jd trend hah.

kinara kinatara said...

suke dengar semua parodi dia..:)

Cinta Misteri said...

bila nyue nk up fwoyomi versi nyue plak. hihihi

N.Aima K said...

best best best :)

Deq's Qienz said...

hye nyue,.lamanya xjenguk nyue..sihat ke??maaf la lama sgt dah btanya khabaq kalian..

Orkid Edyliyne said...

hehe... berguna jugak tu pesanannye... ^^

Cendol said...

ini lagi bagus.menyampah betul tengok orang tua2 pun duk buat gwiyomi -,-

haiiii nyuee cendol datanggg ^__^

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...