Friday, April 12

Setengah juta tiada air 5 hari



BERITA TERGEMPAR !!!

Kuala Lumpur: Setengah juta penduduk sekitar ibu negara dan wilayah Gombak dijangka berdepan gangguan bekalan air selama lima hari bermula semalam, berikutan paip penghubung dari Kolam Air Dusun Kubung ke Wangsa Maju pecah. Bacaan selanjutnya...


dijangka berdepan gangguan bekalan air selama lima hari bermula semalam. selama lima hari? lima hari tiada air? sudahhh.... 

22 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... nampak gayanya, tak mandi la kome 5 hari nie...

::NureeN:: said...

mak aiii... 5 hari tuh

cik azLyzah⊙.☉ said...

5day?5day mc..hehehhehe..
alahaiiiiiii....teruk ni.

Chic Na said...

jenuh nak memunggah air camni. meh balik kelate nyue. ;)

Deqla Manjew said...

5 hari ??? huhh... parah dah niii... darurat je la 5 hari tu.. x yah p koje! huhu

Che Rosliza Che Mat said...

5 hari.....memang parah....

BaNu Syah said...

mmg parah kalau xde air,xde elektrik boleh tahan lgi..tp xde air mmg susah huhuhu

Cik Nur™ said...

lama gak tu....
5 hari ohh...
sedia air cepat nuye...

Solehah Shamsuddin said...

apasal smpai 5 hari? lama tu nyue.

lelamaisara said...

lama nye sampai 5 hari nyue....

Mrs Velentine said...

alamak 5 hari mampuih

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Tihara said...

susah kalau takde air ni..sabo ye

Si Matatajam said...

Akak bleh bayangkan siksanya xda ayaq ni..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

alahai 5hari tu,lame nya,,saye 5jam jek da xsenang duduk

are_lin@yu said...

wahh kna simpan air lah klu cmni

are_lin@yu said...

wahh kna simpan air lah klu cmni

are_lin@yu said...

wahh kna simpan air lah klu cmni

are_lin@yu said...

wahh kna simpan air lah klu cmni

are_lin@yu said...

wahh kna simpan air lah klu cmni

kay_are said...

bile ni?setakat ni area umah aku masih lagi ade air.. jap gombak ngan kepong dekat ke?

Yana Libra said...

banyak post pasal bekalan gangguan air ye nyue..ok kan hari tu? huhu~

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...