Friday, October 5

Dejavu di Bukit Broga

Dejavu? ahak2x... Ini bukan drama or watever yea, juz gimik Nyue je bg gempak !!! Btw, Nyue nak kongsikan pengalaman  & POV nyue pd 30/9... Nyue kerah tenaga utk mendaki Bukit Broga.. Best sgt ! Confrm dah ramai dikalangan rakan-rakan Blogger dah sampai sana kan??

 I Love Broga Hill........

22 comments:

Yana Libra said...

cantik~

tp saya tak sampai lagi sana..hehe~ :)

are_lin@yu said...

dkt jgk dgn ayu tp xpnh g lagi..hehe

Tihara said...

indahnya...Allahuakbar!

bertuah dapat nikmati views kat sini..thanks sharing :)

shuhadaothman said...

cantik ! nnti bwk shu pegi sne eh??? hehe :)

shuhadaothman said...

cantik ! nnti bwk shu pegi sne eh??? hehe :)

wan nurul hezrina said...

lama tak datang blog nie...

nyue akak dulu masa bujang2 mmg suka panjat gunung..bile tgk entri nyue nie terkenanglah zaman belajar n dengan kengkawan dulu.syok!

Arina Shamsul said...

Subhanallah...mmg cantik dah lama tak pajat bukit.entah sekarang larat ke tak..hehehe

Cik Nur said...

SubhanaALLAH..cantiknyaa..!

psst..lamanya tak nampak nyuee.. bz eh..?

Chic Na said...

selalu dgr tp tak pernah pegi. huhu.. cantik. mesti best tgk matahari terbit.

dya bunga said...

cantiknya.dia xpernah pergi situ lgi

Deqla manjew said...

indahnya ciptaan Allah.. baru2 ni mmbe2 opis ada p sana.. cuma sy je x dpt nk p...huhuhu.dorg ke sana 22/9.

lelamaisara said...

lawa...tapi tak pernah sampai sane lagi...

Si Matatajam said...

Subhanallah..indahnya ciptaan Allah..

kinara kinatara said...

follow sini:)

fieda said...

wah..bestnyer dh sampai sana..

Chenta Eyfa Latieyfa said...

besttt nye nyue.sis dah lama x mendaki2 bukit nih..nice view

Che Rosliza Che mat said...

indahnya pemandangan...sis ahli gsf jugak...

Misz Mieza said...

Selalu ke Semenyih tapi tak berpeluang lalgi nak gi daki Bukit Broga..

Cik Aini said...

sonoknya..
rs cam nk g sana lah tp jauh la plak..
selalu tgk kat blog dakpink dia g situ..ada buaian kan kat ats tu?
=)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkkkk... rumah parent akak hanya 10 minit je dari bukit broga... tapi.....akak xpenah2 nak naik lagi...muahahaha

N.Aima K said...

teringin nak ke sana..tp tak tau lah saya ni fit ke tidak naik bukit niiii

9n0L4 said...

wahhhhhhh. bestnyeeee. cantik je views die. lame tak jenguk sini. maaf ye nyue. ♥

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...