Friday, October 12

Hujan

Dah 3/4 hari setiap petang " HUJAN " pasti turun dengan lebat, kilat dan guruh silih berganti, Jadi setiap itu juga Nyue balik diiringi dgn rintik-rintik hujan...

Nie PIC yg nyue snap.. 10 minit yg lalu...
#View dr ofis nyue... 

21 comments:

Chic Na said...

dah nak musim tengkujuh kot.

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

kat mana opis awak nie...

Deqla manjew said...

kat putrajaya ni pun hujan...lebat selebatnya...camno nk blk ni..payung xde...huhuhu

are_lin@yu said...

kt serdang tmpt ayu pn sma gk..huhu

kinara kinatara said...

menaip komen nyh dalam lebatnya hujan di samping broad band siput2..hehe:)


sungguh bermakna..:)


hehe..tingginya ofice:)

izan mama mia said...

hai nyue..lama tak datang cni..iyalah sekarang hujan jer..

dya bunga said...

opis nyue kt mne?

Arina Shamsul said...

alhamdulillah..hujan itu rahmat sayang2ku..:)

shar90 said...

hujan rahmat... klu panas sgt pon xtahan plak... ehee xD

Yana Libra said...

skang ni kat jhr pun setiap petang hujan lebat sangat..dah 3,4 hari dah~

lelamaisara said...

sini pon tiap petang hujan....

Cik Nur said...

samalah sini nyue.. hujan setiap petang.. :)

Cik Aini said...

sama lah mcm sini Nyue..
mmg musim hujan lah ni ujung2 tahun ni kan :)

Si Matatajam said...

Indahnya rahmat Allah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dh musim hujan kan skang ni

CikNana said...

iye..skng musim hujan je kan

kay_are said...

hujan2 memang best r tido ^^

wan nurul hezrina said...

kat opis nie ngah sejuk gila gila..sakit urat sudah..hehe hari2 ujan

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmmm dalam seminggu nie... setiap petang hujan....

Masya said...

kat klang pun musim hujan...

Che Rosliza Che mat said...

sekrg nie hujan jerkan dah musim dia..

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...