Wednesday, November 21

Wordless Wednesday #27

30 comments:

are_lin@yu said...

jeruk satu!!!!hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

terliur tgk..huaaa.

Deqla manjew said...

sedap..tp xleh mkn la..batuk2...huhu

Chic Na said...

uishh.. tgk pun dah rasa masam. huhu..

Cik Nur said...

Glup..!
Terliurnya..!

Busyra Bt Takiyudin said...

terliur pulak..huhu

wan nurul hezrina said...

barujer amik makan satu dua tiga tadi,.mbr akk bawak dr p.pinang=)

Solehah Shamsuddin said...

wah jeruk.nak jugak

Mrs Velentine said...

wah nyue buat akak terliur

fiza said...

Nak sket ☺☺

NIA SI DRUMSTICK said...

mengidam ke ni..hahahha

Nyue said...

To All:
Nyue mmg tgh mgila kalau jeruk2 ni.. #excited kwn kat penang nak pos/nty dia dtg KL bawa..xsabar nk makan jeruk pak ali..sedappnya....

Pemikir said...

Alamakkkk... ini kalau nampak kat orang rumah aku. fuhhh jenuh aku nak layan nye..

apa pun singgah n follow. jemput ke balog saya ye. salam perkenalan

Tihara said...

as salam

jeruk penang ke..or jeruk yg guna cuka kurma tu kan..bagus:)

Tihara said...

as salam

jeruk penang ke..or jeruk yg guna cuka kurma tu kan..bagus:)

diana said...

jeruk kelubi ada tak??

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

ui terliur lak tetibe,heheh dh lame saye xjenguk chowrasta penang beli mende alah ni,hehe dulu kalau nk cuti balik kg, kompom berkilo2 beli utk org kg,hihih

eita said...

sedap nyer..kecur air liur

Si Matatajam said...

Kecoq ayaq lioq aih...

LYAfrina said...

slurp..
kecur air liur tgk jeruk ni

Karukord Jagau's said...

uuussshh....asam sedapnyaaa

محمد رازيق said...

terliur kami nengok. hehe. salam kenal.

Cik Aini said...

sodapnya Nyue..
tinagt jeruk madu pak ali..
nk kena g beli cuti ni lah.haha

9n0L4 said...

menariknye jeruk kalerful lagi. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

teliur sudah hehe

dya bunga said...

lama xmkn jeruk..hihi

izan mama mia said...

masem...akak lebih suka yang bukan jerut...tak elok untuk perut nyue

kinara kinatara said...

alamak air liur meleleh nyh....:)

Yana Libra said...

jeruk~~~ :p

Eca Dwinky Asha said...

terliur pulak da.hahaha

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...