Thursday, July 12

> Jangan pernah Berputus asa !

" Kekangan masa membuat kita resah seketika ! Xde idea, celaru menguasi segala²nya. Xmenulis menjadikan kita lemah/bisu tanpa kata, Tanpa komen, sedih bagai hilangnya kunjungan teman disini. " 
Luahan ini dtg dlm hati Nyue, bukan m'rungut/ bermadah bagai hanya berkongsi  buat tatapan Rakan² Blogger. Nyue cipta luahan ini bukan sekadar suka², ada makna sebaliknya...Hanya Anda, Anda, Anda yg akan memahaminya, @ ada yg Xpaham  ! Xpe..

36 comments:

are_lin@yu said...

faham...hehe..dengar lagu spider dear ;-)..lirik...''jangan kau berputus asa.....''

Nyue said...

heheheh....ayu nie so sweet la..tq yunk :))...

Mrs Velentine said...

ayu mmg sweet

Yumida said...

harap diri ini sentiasa x pernah putus asa..ambik semangat jap!

Masha Meisters said...

Masha faham! hehe...

erm...gagal tu adalah satu pelajaran sebenarnye :)

Masz Sidek said...

insya-Allah.. semoga kejayaan dimiliki selepas melalui kegagalan...

Nyue said...

Yumida, jom kita sama ambk semangat :)

Yup, Nyue setuju tu dgn masha, kegagalan itu adalah pengalaman

insyallah masz, kejayaan dtg dgn usaha..

IntaNBerliaN said...

yap.. jgn putus asa... kegagalan adlh jmbatan kejayaan... :-)

Chic Na said...

never give up nyue. gagal sekali bkn bermakna gagal selamanya. :)

Liyaa Mf said...

Aku sdg berusaha untuk buktikan yg kegagalan aku bermaksud aku semaken menghampiri kejayaan. Walaupun jalan yg aku pilih ini maseh aku belum pasti di mana betulnya <-- Eh, cipta alasan lak? :P

Si Matatajam said...

M faham... Nyue jgn mudah putus asa tau kalau ada apa masalah pun yang menimpa Nyue... Mintak kat Allah, permudahkan segala urusan dlm hidup Nyue...

~Sweet Honesty~ said...

jgn sedih2 yea.. nnti dpt kad raya dri sweety harus senyum sampai ke telinga...(^____^)

Kesuma Angsana said...

betul tu setuju sgt2

Nyue said...

kak intan, betul itu akak :)

Chic na, Yup kan??so jgn sia2 kan peluang yg ada...umuahh

Liyaa mf, jom kita buktikan..haa ! jgn nak mincipta alasan plak..ehhe

yup M, smoga masalah/urusan M jgk dipermudahkan..amin

Sweety,hehe...xsedey la..muhabbah diri..Ops da senyum sampai ke telinga baca komen sweety ni (^_______^)

missha said...

mssha fahammm rasanya:) hee

Nurul Husna Mohd Hassan said...

gagal sekali bukan gagal selama-lamanya. yang penting jangan putus asa :)

Cik Nur said...

insyaALLAH..bgus nasihat Nyue ni,
kalau boleh, xpayah berkenalan dengan putus asa tu....

Che Rosliza Che mat said...

BETUL TUE...JANGAN CEPAT GIVEA UP NYUE...TERUSKAN MENULIS WALAUPUN HILANG KUNJUNGAN TEMAN...MENULIS MENGHILANGKAN STRESS OKEY...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

betul3.. jgn cepat putus asa.. kena cuba dan cuba dan cuba lagi

Tinta Lana said...

Salam.

Nyue.. ini realiti berblog ya nyue.
Kelemahan berblog, bila kita tak menulis, tak smpt bw..pastu lama pula kita 'diam', lama2 nanti, org terus lupakan kita.

Mungkin diorg tidaklah lupa..cuma dunia blog ni luas..hilang satu, senang dicari yg baru.

Sebab tulah, usaha panjangkan silaturrahim kealam realiti.. dunia ats talian ni, indahnya sekejap sgt.

Dan, lana rasa, ini sudah lummrah pada seorg blogger..kita sama2 telah, sedang dan akan melaluinya. Kita juga mngkin pernah buat perkara yg sma pada org lain.

Berusahalah ya nyue :) jangan putus asa..jauh lagi perjalanan hidup ni. kita baru 25 ^_^ umur kita sama kan? :)

Misya Mialen said...

X pe.mmg fhm.sy pn mcm tu.bkn sllh dot updatw blog n komen blog kwn.x pe.ada masa kita bw.;)

azizah :) said...

org yg ingin berjaya sentiasa bangun apbila di jatuhkan cuba untuk melangkah lagi tetapi org yg takde cita2 sering mencipta alasan..

Yana Libra said...

kesimpulannya, janganlah jadi org yang gagal kan~ :)

cendol said...

waahhh suke quote tu sume..never give up!

Natasha said...

gagal jadikn kite lebih kuat berusaha n alwayz mndekatkn diri pd Allah. Insylh

Rohani Hashim said...

jangan berputus asa...memang kena ada pd semua org kan...INsyaALLAH sama sama la berusaha dlm apa jua yang kita usahakan...

Deqla manjew said...

kegagalan adalah tangga kejayaan sebrnrnya dan kita takkan mencapai kejayaan tu tanpa kegagalan.. cuma pastikan kegagalan tu bukan berulang utk kedua kalinya. :)

N.Aima K said...

pernah juga rasa mcm tu..

Dieyna said...

sabor2... hehe

Miss Etown said...

betul tu. thanks for info.




:)

Cik Rongoks said...

terus berusaha.
jgn mudah putus asa ^^

eB said...

slm knl kembali. :)

msredcheesecake said...

never give up and always believe in Qada Qadar...

Wanieys said...

jgn putus asa nyue yg penting kita redha dgn segala ketentuan-NYA

9n0L4 said...

ye betulll, jgn pernah berputus asa dgn menerjah blog ye. ;)

kay_are said...

senang cite nye.. belum cube belum tau ye tak?

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...