Wednesday, July 25

Wordless Wednesday #23


Sumber : FB !


29 comments:

izan mama mia said...

mg di bln yg mulia ini,..ramai yg dh mula ttp aurat yer....Alhamdulillah..

Masz Sidek said...

Yup... betul tu nyue... islam itu mudah.. tp kenapa yg mudath itu sukar utk dilaksanakan... hmmm
semoga kesadaran ada dlm diri setiap kita...

N.Aima K said...

;)

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

betul betul betul ;)

Cik Nur said...

betul..islam itu mudah..tapi jgn ambil mudah dalam smua pkara.. :)

Terima kaseh Nyue.. :)
InsyaALLAH...moga psahabatn kita kekal smpai syurga hendakNYA..Amin..!

Arina Shamsul said...

Ya betull..saya sangat setuju :)

Deqla manjew said...

insyaAllah... muhasabah diri...harap2 deqla pun jadi lebih baik lepas ni..byk kekurangan diri..mujur sedar diri..huhuhu

are_lin@yu said...

sngt setuju..;-)..salam 5 ramadhan dear ;-)

Deq's Qienz said...

wahh betul tuhh..suke² ati dia je pakai baju tuhh tapi pakai skirt pendek..apa lah punya turrrrr??hehee

lelamaisara said...

setuju...
moga ada kesedaran buat kita juga...;)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

sangat setuju.. ;)

Masha Meisters said...

hihi....apadahhhhhh! tiada kesedaran moral la tu :P

~Sweet Honesty~ said...

byk mksud tersirat ne..(^_^)

Wanieys said...

adeh ternyata kurang kesedaran diri tu sebenarnya hihi

Chic Na said...

Islam hanya pada nama. semoga kita semua dijauhkan.

Kazen said...

setuju..! bukan pada nama tp pada penghayatan kita sendiri :)

LYAfrina said...

sama2 kt muhasabah diri...

Yumida said...

sokong pendapat masz sidek atas tu..moga kita sama2 beristiqamah utk berubah ke arah kebaikan

Misya Mialen said...

setuju;)

Misz Mieza said...

Nice sharing! ^_^

Cendol said...

haha melampo tu..baju tulih i love islam,emm yg lain hampehh

dyabunga said...

betul..betul.betul..hhihiih

LiNda said...

yup betul, semoga di bulan puasa ni kite mmpu berubah dan mghormati bulan yg mulia..:)

-SUPERGIRL- said...

islam mudah , kite je yg merumitkannya ..

ieyra said...

aishh . pakai baju molek doh tu . i love Islam . tapi, cara pemakaian tak betul plak .
sama-II lah kita muhasabah diri .

salam ramadhan =)

Yana Libra said...

setuju~~ :)

malu je kalau macam gambar kat atas tu..huhu~

Miss BaNu said...

betul tu..selamat berpuasa ye..

Che Rosliza Che mat said...

betul nyue...selamat berpuasa dan beramal di bulan yg mulia nie...

9n0L4 said...

huhu. tak tahan tu. baju i love islam tapi rambut? ;)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...