Friday, February 8

Apa yang Uolls buat bila marah?

Salam d'Pagi Jumaat semua...

Pagi ini, Nyue Xde nak berceloteh bagai tapi nak tanya...
 Apa yang Uolls buat bila marah?

Hadis riwayat Imam Ahmad  
“ Orang yang kuat itu bukan terletak pada kemampuan berkelahi, tetapi orang yang kuat itu adalah yang dapat mengendalikan diri mereka ketika sedang marah “.

17 comments:

el said...

share kat fb hahahahahaha

Nyue said...

hahahahah...of course kan !! xnak guna cara kak el..hehee

Nour Adieb said...

ambik wuduk :D

Sue-Rya Qistina said...

berdiam diri saje. kalau marah, bertambah2 marak api tu nnt :)

Nyue said...

@Nour Adieb..lama menyepi buat apa?? Thanks..betoi tuu...

@ Sue-Rya Qistina, nyue mmg selalu berdiam diri tp akhirnya memakan diri akk...huhu

are_lin@yu said...

byk diamkan diri..xpn bertenang dan ambil wuduk.insyaallah reda..

Deqla manjew said...

kdeq time mrh biasanya dok sorg2.. diamkan diri.. haha..tp kdeq jenis ssh nk mrh la nyue.. huhu

Mrs Velentine said...

setuju..kdang2 kalau marah MV cuba utk kawal...kadang2 berjaya kadang2 gagal

hidayah nasir said...

dya jarang marah..huhu..tpi dya akan marah kalau org guna brg tnpa minta izin..

Yana Libra said...

saya kalau marah sy diam je..sy takkan tegur org yg saya marah tu..huhu~

lepas beberapa hari bila dah cool balik baru cakap balik..hehe~

Cik Nur said...

Nur kan cengeng..kalu marah nur nangis..huhuhu

Chic Na said...

diam je. protes dalam hati. hihi..

Cik Aini said...

bila ai marah kan..
ai pasti kata dlm hati smbil urut dada..sabo2,Tuhan syg org yg sabo..mmg kurang ajar tau depa ni.hahaha tu lah ayat Ai :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

slalu diam jer...

Cinta Misteri said...

hurmmmmm....klau CiM marah, CiM suka basuh bilik air, mop rumah, kemas2 dapor....hehehe. hubby CiM sh faham sgt dah, bila tengok CiM dh duduk relax2 lps tu baru dia akn tanya "tadi kenapa?" ¿¿¿¿¿

ANIM said...

kak memang cpt marah kalau masuk kelas, budak2 tak siap homework.. siap..
tapi cpt marah, cepat sejuk. mana budak nak takut..heee

9n0L4 said...

kalau akak diam je. kdg kalau marah sgt, boleh kuar air mate nangis. huhu.

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...