Wednesday, February 27

Wordless Wednesday #33

Sumber : MIGonline

24 comments:

Deqla manjew said...

owhh.. cerita kita...nyue dah tgk ke??

Meyra John said...

Mari join sini. ^^

http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/sky-skype-skyping-by-selalulalu.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/tumblring-time-by-selalulalu.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/mencari-blogger-and-instagrammer-yang.html

Thanks. ^^

Sally Yatiey said...

Sweet je ayat tu kan ^_^

nuyui a.k.a miss YUI said...

menarik..

Mieya Atiera said...

Kalau lelaki bagi ayat nie kat gf dia, mahu cair woah !

AQ Eyfa said...

so suweettttt:-)

dya bunga said...

citer ni blm kua lgi kan?

Yumida Huda said...

oh..ayat ni dlm citer ke nanti..nice je bunyik

Karukord jagau said...

w/salam ^_^

Chic Na said...

saya nak awak jugak.. ;)

Yana Libra said...

sweet je ayat tu...huhu~ :)

movie eh nyue?

Cik Nur said...

sweetkan.. :)

Si Matatajam said...

Mmg sweet sangat ayat tu

Cik Aini said...

jom kita tgk cite ni jom..cam best ka..
ayat tu sweet je..haishh cuba cakap kat FH cantu.meuhehehe

el said...

alolololo comeynyerrrrr :P

lelamaisara said...

yana berlakon kan kan..nak tgok la jugak..tapi tunggu cd je la..hehhe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sweet :-)

Aine Ainun said...

ehem ehemmm...=)

izan mama mia said...

seram jer ayat tu..weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah petang nyue

Mrs Velentine said...

sweet jak ayat tue

kay_are said...

ni bukan ayat dalam filem yang baru kuar tu ke?

9n0L4 said...

ni yg cerita kita tu ehhh. hee.

wan nurul hezrina abd halim said...

So sweet=)mcm pernah dengar jer??

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...