Tuesday, February 5

Pergi Tak Kembali


:: Pergi Tak Kembali ::

 Berpisah sudah segalanya 
Yang tinggal hanyalah kenangan 
Diiring doa dan air mata 
Yang pergi takkan kembali lagi

Rangkap akhir lirik pergi tak kembali yang dinyanyikan oleh Rabbani - 

Sebak, kelu bila berita ini sampai dipengetahuan Nyue. Berat rasanya hati ni utk Nyue memulakan kata-kata.   Kwn seuniversiti Nyue, telah kehilangan kekasihnya semalam dalam satu kemalangan. Sesungguhnya kuasa Allah tidak sesiapa pun yang dapat mengubahnya. Ajal maut, jodoh dan pertemuan telah ditetapkan ole NYA. 

Semoga kawan Nyue, redha dan dapat menerima musibah yg sudah tersurat ini dengan hati yang tenang dan percaya dgn apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya.

 Semoga arwah ditempatkan dikalangan org-org yg beriman.. Amin..
---

19 comments:

Farah Waheda Wahid said...

takziah pada kawan nyue tu... semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan soleh... aminnn...

are_lin@yu said...

ajal maut ditangan tuhan kan..moga rohnya dicucuri rahmat.al fatihah

Deqla manjew said...

sebak dgr lagu tu.. teringat arwah ayah.. huhu... slm takziah.. Al-fatihah buat arwah keksh kwn nyue..dah takde jodoh nk wat camne.. apapun, moga kwn nyue tu tabah..

kay_are said...

semoga roh arwah dicucuri rahmat.. amin..

nuyui a.k.a miss YUI said...

al- Fatihah untuk arwah..tiada jodohnya.. ALLAH lbh sygkan arwah.

wan nurul hezrina abd halim said...

betul kata sis deqla nyue..mmg sebak dengar lagu bab2 kehilangan nak2 kematian..mmg teringan arwah abah=(

salam takziah buat keluarga arwah..al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat Allah..dilapangkan kubur dan ditempatkan dalam golongan para mukmin yang Allah kasihi.amin

Che Rosliza Che Mat said...

Takziah dan Al-fatihah buat arwah...

Mrs Velentine said...

Al-fatihah

AQ Eyfa said...

Al-Fatihah..takziah wat dia..sob3

Solehah Shamsuddin said...

Al-fatihah utk arwah.

Cinta Misteri said...

takziah utk kwn Nyue. moga dia tabah, redha kanlah pemergian arwah.

Nyue kena selalu ada dismpingnya urk bbrapa ketika ini. dia pastinya perlukan teman utk berbual

Chic Na said...

Takziah utk dia. susah jgk tu nak terima kenyataan.

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

al fatihah!

LYAfrina said...

al fatiha
smoga roh arwah d cucuri rahmat.
amin

Cik Nur said...

takziah buat kwn nyue...
alfatihah buat arwah...

Arina Shamsul said...

takziah dan al-fatihah

izan mama mia said...

takziah untuk kawan nyue

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alfatihah dan salam takziah utk kwn nyue

Yana Libra said...

takziah & al-fatihah untuk kawan nyue..

ajal maut di tangan Allah..kita hanya mampu merancang..ada kawan sy pun pernah kehilangan kekasih dia sbb kekasih dia ada barah.. :(

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...