Monday, February 4

Minggu Akhir ~

Minggu Akhir ~
Apa yg minggu akhir ni?? Hurmm....

2 Drama d'Carta hati Nyue akan berakhir minggu ni..sob sob..

#Ruby
#SetiaHujungNyawa

Pejam Celik ! Drama ini dah tiba di kemuncaknya. Xsabar nak tgk kesudahkan dua drama ini..?? 

15 comments:

AQ Eyfa said...

huhuhu..dah minggu akhir kan...sure winduu nak tgok pasni

faridah nazurah said...

Xsuka cite ruby. Sbb ada sharnaaz

are_lin@yu said...

suka jgk cta ni..msti hppy ending.hehe

Cik Aini said...

hah..lega nk abis dah..
kalo x,nk p mn pun x senang tau Nyue..dok teringt nk blk takut xdan tgk.kahkahkah

erkk..nyue sihat?dh ilang dh bz Nyue?hehehe

Chic Na said...

ruby pun dah minggu akhir ke nyue? mcm kjp je.

cikna tak sempat aritu nk buat coklat. tu sbb tak ambik order. :)

Deqla manjew said...

kdeq kan kalo akhir2 ni baru la sibuk nk tgk..hahaha..

wan nurul hezrina abd halim said...

harus tgk..bolehlah lyn sbb bendera merah soo dibenarkn tgk setia ujung nyawa..

Rosmiza Ali said...

@faridah nazurah Samalah, Mieza pun tak suka citer Ruby.. Heheheh..

Cik Nur said...

ikut novel bukan happy endingkan...

aReLaN said...

tak layan ruby tapi memang layan sangat2 setia hujung nyawa tu. tak sabar nak tunggu ending. harap2 tak mengecewakan.hehehe

izan mama mia said...

ramai peminat drama tu yer..

kay_are said...

aku pun dah terpengaruh dekat setia hujung nyawa.. sume sebab adik2 aku r.. nasib adik aku sorang tu volunteer download.. memang balik kg layan puas2.. ^^

Mrs Velentine said...

debunga lalang pun minggu akhir dh

BaNu Syah said...

tulah dh nk hbis dh cite ni..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

setia hujung nyawa episod last pasni rindu la nk tgk zain dgn el huhu

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...