Friday, February 15

Bisik-Bisik #2


...Sambungan dr e3 semalam : [Bisik-Bisik]
Mengenai barang kesayangan FH kena curi..tetapi Nyue Xdpt nak cite cmnr perkara tu boleh berlaku ! Hope Uolls berhati-hati lah..

Yg pasti "Berusaha + Redha"


21 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

tak ada rezeki nyue....sabar jerlah...

Chic Na said...

betul tu. redha. semoga ada hikmah disebalik semuanya.

timm_bill said...

sabo bebyk yer..dlu penah wallet kna curi..pastu jumpa balik..

Cik Nur said...

redha..itu yg terbaik... kalau ingat2 nanti sakit hati...huhuh

mcm keredit nur..huhu

kay_are said...

dugaan.. kne hati2 dekat mane2 je sekarang ni..

Anonymous said...

Redha...Pasti ada hikmah di sebaliknya.. :)

el said...

aah xde rezeki...kena beli lain la ea

lelamaisara said...

dugaan..tak de rezeki nyue...redha je la kan...

aReLaN said...

bukan rezeki la tu. memang sedih kan. pernah merasa gak hilang benda kesayangan.wuuuuu

Ain Norainsyah said...

Bukan rezeki la tu... mana tau nanti nak dapat yang lagi baik. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pasti ada hikmah dibalik semua tu

Cik Aini said...

redha atas apa yg berlaku..pasti ada hikmah yg kita x tahu..
salam ahad Nyue :)

Cinta Misteri said...

percaya pd kuasa doa....tp klau dh tkde rezeki, buat mcm mana pun protect mcm mana pown ttp bukan hak kita

Deqla manjew said...

Allah beri rezeki & Dia juga berhak tarik balik rezeki tu..takpela dear..sabar eh..pasti Dia janjikan yg terbaik lps ni. utk si pencuri tu pulak, mcm tu jugak la..pasti ada balasan dariNya...

are_lin@yu said...

betul tu k.yue..ygp nting kena usaha dan sabar

Masz Sidek said...

salam nyue... sabar ye...

Rohani Hashim said...

YUp, kena hati2, tapi kalau jadi jugak redho je lah kan...xde rezeki.

Mrs Velentine said...

Insyaallah akan ada rezeki lain utk FH..

wan nurul hezrina abd halim said...

apapun kita lakukan kena sentiasa berdoa dan meminta..leoastuh usaha dan tawakal..lepastuh keredhaan akan wujud=)

Yana Libra said...

Kena curi? xtau citer lg ni..huhu~

9n0L4 said...

pasti ade tertulis rezeki yg lebih baik. :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...