Tuesday, June 26

Semoga Hari Ini Lebih Baik dari Semalam

Semoga Hari Ini Lebih Baik dari Semalam
Bunyi cam Frust ! jer kan...Biasa la keje, Walau bagaimana pun, wajib telan biarpun pahit. Nak bertapak nie bukannya semudah kata-kata, perlu usaha dari bawah, baru kita mampu selesa berada dipuncak..Insyallah.

Seperti hadis oleh Nabi Muhammad s.a.w
 Seseorang yang hari ini LEBIH BAIK dari hari semalam, ia org BERJAYA,
 Seseorang yang hari ini SAMA dengan hari semalam, ia org SIA-SIA,
Seseorang yang hari ini LEBIH BURUK dari hari semalam, ia org yang RUGI,
Dan seterusnya,
Tepuk dada tanya Iman...
Moga ALLAH S.W.T golongankan kita diantara orang-orang yang pertama itu. Amin


22 comments:

Mrs Velentine said...

ameen semoga hari terbaik buat awak

izan mama mia said...

insyaallah...itulah harapan kita,...lebih baik dari semalam..

cendol said...

haha alamakkk..mcm mane ni??tak tau la makin baik ke sama je hehe

Nyue said...

mrs valentine, tq akak :)

izan mama mia,yup harapan akak, & harapan nyue :)


cendol,hahahah....alamakkk..ehhee

are_lin@yu said...

betul tu dear..kena sabar jela kalau tak suka pn..hihi..mcm ayu sekarang ;-)

Masz Sidek said...

insya-Allah... semoga hari ni lebih baik dr semalam...
dan hari esok lebih baik dr hari ni...
itulah harapan kita semua... amin...

Wanieys said...

amin...semoga hari ini lebih baik dr semalam :))

~Sweet Honesty~ said...

insyaallah..aminn

Yumida said...

TERUSKAN KE HADAPAN...LAKUKAN YG TERBAIK DR MALAM SEMALAM

Deqla manjew said...

dan semoga hari esok lebih baik dari hari ini.. :)

Si Matatajam said...

Amin... Semoga hari yg akan dgt Akan Menjadi hari2 yg terbaik buat kita semua

Masha Meisters said...

amenn~
masha pun selalu doa mcni tiap2 hari biler nak gerak kete g kerja :)

Nyue said...

Nyue..ble kne tegur/marah..bru nak insaf diri :)

Thanks rakan2 blogger..sama2 la kita doakan :)

Cik Rongoks said...

insyaallah..semoga hari ni lebih baik dari smlm ye nyue :))

IntaNBerliaN said...

Aminnnn moga esok lbh baik utk kita semua.. :-)

Chic Na said...

betul tu nyue. harap mcm tu la. ;)

Deq's Qienz said...

amin..muga ari² mdatang akan ebih baek lagi ya.. smg semuanya bjlan lancar..

el said...

k.el aminkan je
smoga idup nyue dipenuhi ngan indah2 belaka ok

wan nurul hezrina said...

alhamdulillah hari ini lebih baik dr hari semalam=)tekak yang bengkak teruk kini makin surut..

Kazen said...

good luck n semoga berjaya k.semuanya perlukan kesabaran :)

9n0L4 said...

takboleh putus asa dgn rahmat Allah. ;)

Yana Libra said...

don't lose hope~ :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...