Tuesday, December 11

Berinai secara berjemaah | Terima Kasih Akk Niena

E3 ini Nyue tujukan buat pemilik Blog Cinta Itu Misteri siapa lagi kalau bukan Akk Niena yg merupakan geng GSF. Terima Kasih akk Niena kerna dengan murah hatinya telah memberikan Nyue ole-ole dari Tanah Suci, Mekah. 
Insyallah, ada kesempatan Nyue akan guna dan berinai secara berjemaah... Teruja plak !

Doa Nyue, Semoga akk Niena dan keluarga sentiasa di murahkan rezeki dan dilindungi oleh ALLAH SWT selalu hendaknya...Amin

Kepada yang belum mengenali akk Niena, 
Jom terjah Blog Cinta Itu Misteri 

25 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui bru je pakai inai..huhuuh.

Cik Nur said...

tak sabar nak tgk nyue pakai.. :)

hananhadila said...

untungnyee dapat inai mekah marii :D

Chic Na said...

semalam dah tengok nur pakai. nak tgk nyue pakai lak. huhu..

BaNu Syah said...

HEHE samalah dpt gak.best kan..boleh berinai berjemaah gitu..thanks kak CiM

Mrs Velentine said...

yeah..lepas pakai update tau

nanieybarnieylurviey said...

CPT2 PAKAI.. Nur da pakai nani tgk kt blognye.. cntik inai die.. :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

besnyer nyue dpt inai dr mekah,,nk sikit, =p hihihih

Deq's Qienz said...

akak pon dapat nyue..hehee

lelamaisara said...

akak pon dah dapat nyue...alesya dah pakai dah...

dya bunga said...

dya pun dpt..jom pakai secara berjemaah..haha

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

wah, dah lama x pakai inai

Si Matatajam said...

Jom berinai sama2 hi hi

LYAfrina said...

lya pn dpt..mmgsurprise la... x sabar nk main dgn asya..sbb ni 1st time dia nk pakai inai.. teruja nyer dia

kay_are said...

tak pernah lagi pakai inai rase nye.. tak pernah ade nawaitu pun.. huu

syakey said...

lama tak pakai inai @_@

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg kena berjemaah la pakai inai ni sbb rata2 ahli gsf dpt kan hehe

Dayana Bahar said...

Jom pkai inai nyue

Cinta Misteri said...

Thanks Nyue utk N3 ni. Ramai CiM tengok dh colet di jari. Senang hati CiM bila hantaran diterima.

kinara kinatara said...

wah inai di mana2 sekarang..huhu..dari mekah singah ke blog2 di malaysia..

waktu gathering nyh leyh lah pomot inai besar2an./.

Yana Libra said...

ramai yg dapat ye~~ :)

Cik Aini said...

hihihi
samalah..ai pun dah pakai dah :)

wan nurul hezrina said...

hehe nurul jer yang tak berinai nie=)btw nnt bleh ramai2 tangan merah mesti cumil=)

9n0L4 said...

tak sabar nak balik tranung. nak pakai inai ni. :)

Dayana Bahar said...

akak pun duk dalam saf gak ni hehe

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...