Friday, December 21

Why?

Salam Jumaat Semua... 
Sumber :FB

20 comments:

Deqla manjew said...

hahaha.. kes mls keje la ni.. kan best kalo keje 2 hari je yg lain cuti.. mesti xkan ada soalan mcm ni.. :p

Mrs Velentine said...

hahaha..tak pernah terfikir pula pasal ni

el said...

betul gak..xterpikir pulak hahaha

are_lin@yu said...

kah kah betul tu..blh tak jumaat nak jauh jgk dari isnin..hiihi

Chic Na said...

kan.. jauh bebenor. huhu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahaha betol gak kan..lansung xpenah terpikir....mmg hauh bebeno tu

Cik Aini said...

hahaha
tu la kan..apsal la jumaat tu dekat ngan isnin...
xpa2.. lps ni kita jauh kan jumaat dgn isnin..erkkkk tp boleh ka?

Si Matatajam said...

X terpikir lak camtu

Cinta Misteri said...

Coz we r lazy going to work and feel not enough time to rest and hv fun

Dayana Bahar said...

bosan lah tu hehe...

shuhadaothman said...

monday blues @_@ huwaa

nuyui a.k.a miss YUI said...

sume ada sbbnya..

dya bunga said...

hahah..wy??why??

Cik Nur said...

hahahaha...
xpula terfikir....

kay_are said...

sebab kalau terbalik, nanti orang continue terus cuti sampai satu minggu..

Khairun Solehah said...

why? and why? haha,nak cuti je keje =P

deq's qienz said...

salam monday nyue..monday yang jeles mbaca n3 korang y pergi gath tuh..hahaa :P

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hehhe kalau dh jumaat tu mesti lega sbb dh nk ke sbtu n ahad kn,,

shuhadaothman said...

why why why? hahaha. semua org rasa benda yg sama ^^

9n0L4 said...

Allah saje yg tahu nape. :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...