Thursday, December 6

Fakta @ Auta

Sumber - FB
 Bak kata pepatah, 
"...Tuah ayam nampak dikaki, Tuah manusia tiada siapa yang tahu..& "..di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.."

...Do you think it is TRUE ??
Atau, nice example of capitalism in its wrong way.

Coretan Nyue : Xsabar nak tengok lakaran tshirt Mama Arina...meletopp !! Jgn jelesss....

26 comments:

Mrs Velentine said...

lakaran t shirt apa tu

are_lin@yu said...

btul tu ;-)...semua atas kemampuan diri..

Deqla manjew said...

di mana ada kemahuan di situ kita jalan?? ada jalan la syg.. hihi...kalo kd kan di mana ada highway di situ ada jalan.. hahaha... :p

pssttt.. x sabar jugak nk p tempah.. hahahaa..

Nyue said...

@MV..lakara tshirt GSF..hehehehehe


@asik ayu....yupp..atas kemahuan diri sendiri :))


@KD,Iyela..tersilapp..nty nk edit balik..ahahahha..malu myorok muka bwh meja..ahahaha..
kalu jadi, nyue nk ikot gakk..kaco suami isteri dating..ehehehe

el said...

rezeki masing2 dah ditentukan olehNYA wuuuhuuu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

btul tu..tak mustahil...

kay_are said...

betul tu.. yang penting jangan give up kalau gagal sekali dua.. terus usaha je..

Puan Siti said...

Notis: Siti nak mintak maaf sebab tak sempat nak blogwalking lagi buat sementara waktu atas sebab2 yang tidak dapat di elakkan, Harap Maaf ya! Ngah study untuk Interview.. Nanti OK Siti terjah blog kalian, Love All !!

محمد رازيق said...

kan. yang penting ada kemahuan dan usaha :)

eitcha,IM said...

kotak komen eca dah hilang :( tenga cari semula :(

nanieybarnieylurviey said...

nyue mesti join gsf gathering tu kan2 :)

eh2 nyue ada twitter.. mau folo.. leh tweet2 nnti mcm nur ayu dya mv :)

sis92 said...

Inilah yang dinamakan gagal sekali, bukan gagal selamanya :)

izan mama mia said...

rezeki kan tuah masing2

Cik Nur said...

jangan pernah kenal erti putus asa..
rezeki DIA ada di mana2 kan..

berusaha..!

Chic Na said...

that's so true. ;)

kinara kinatara said...

wow..stuju sebenarnya sebab hidup nyh macam roda..:)

lelamaisara said...

betui tu...

eh dah siap la lakaran tu..p tgok sat kat blog mama

etuza said...

selalu kata2 azimat ini saya gunakan di sekolah tempat ngajar..bagus kata2 ni. So, elakkan hino orang ..kita tak tahu tuah dia sebenarnya..

Cinta Misteri said...

Tak ada yg mustahil. Semua antara kita ada tuah masing2, tp tk nmpk mcm tuah ayam. Hehe..

→t-shirt msti meletop punye. Tengokla sapa yg design.

Deq's Qienz said...

dah tgk lakaran tuh. akak ttarik gan itam..cntek mnarik ko mmg debomm.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dimana ada kemahuan disitu ada jalannya

Dayana Bahar said...

Yang pnting semgt kna kuat...

Si Matatajam said...

Ada kemahuan ada usaha dan tawakal..pasti Ada kejayaan..

dya bunga said...

xmustahil kan

Cik Aini said...

paling betul..setiap rezeki manusia Tuhan yg tentukan..kita sbgai manusia hnya perlu berusaha..selebihnyna berdoa :)

BaNu Syah said...

betul2 tu

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...