Tuesday, December 18

Khabar Gembira...

Moga semuanya dirahmati ALLAH SWT sepanjang masa.. 
Moga ALLAH pelihara iman kita sehingga kita bertemu-Nya.. 
Moga ALLAH lihat dan pandang kita nanti sebagai orang yang beriman.. Insha' Allah

Alhamdulilah... Nyue selamat pulang & kembali ag bekerja seperti biasa. Pandang kiri-kanan ! Adusss... banyak keje yg nak kena disiapkan sebelum hari Jumaat. Buka E-mail plak, Fenin kat inbox... 

Sebelum Bos masuk, yg komfem3x mmg ada keje utk Nyue... 

Nyue nak update Blog, yg 4h3m ditinggalkan nie... ad baca kat 
[ SINI
ada khabar gembira yg Nyue nak kongsikan...

[1] Genap seminggu Ayah masuk wad, Alhamdulilah hari Ahad/ 16 Dis Ayah dah boleh balik Rumah. 
(Sayu hati nak snap pix)

[2] Kesihatan kazen Nyue pon beransur baik, sempat la balik jumpe dia. Beberapa tempat jahitan dah dibuka. Mula2x rs sedey lepas tu siap ketawakan dia cakap hilang "hensem" ada parut. 
(Pix ad kat Notebook dikmpg - lupa nak transfer ke HP)

[3] dapat juga makan buah-buahan kat kebun... terutama buah seto' (manggis) & Dokong Terengganu..

" Terima Kasih kepada yg sentiasa mendoakan kesihatan Ayah Nyue "

Coretan Nyue : ...nty lunch Nyue blogwalking yea...

30 comments:

Deqla manjew said...

alhamdulillah... moga ayah dan kazen nyue tmbah2 sihat lepas ni.. jgn lupe kol slalu tanya kabar.. :)

Deq's Qienz said...

alhamdulillah..smg semuanya baik2 sahaja.

kay_are said...

selamat embali bekerja.. bagus r sume nye tlah pulih seperti sedia kala.. takde r risau macam sebelum ni lagi kan? =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

rasa mcm kejap je nyue bercutikan..

Sue-Rya Qistina said...

syukur alhamdulillah. semoga ayah dan kazen nyue terus sihat ye :)

are_lin@yu said...

alhamdulillah tumpang hepu utk k.yu..;-)

el said...

alhamdulilah ayah kembali pulih smoga dia sihat sllu k

seto?1st time dgr manggis eh hehe

ros_reeza said...

Alhamdulillah dah semakin sihat :)

Chic Na said...

Alhamdulillah semuany baik. bestnya dpt mkn seto'. kat sini takde pun. ;)

dya bunga said...

alhamdulliah..ayah nyue dh semakin sihat.:D

Che Rosliza Che Mat said...

alhamdulillah... moga ayah dan kazen nyue tmbah2 sihat lepas ni..ya..

Mrs Velentine said...

alhamdulillah..semoga kesihatan ayah & sepupu nyue bertambah baik

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah nyue semuanya dh beransur pulih..moga semuanya cpt sembuh dan sihat mcm sebelum ni k

Cik Nur said...

alhamdulillah...!
moga org yg nyue sayang semua sihat2 selalu... Ameen.. :)

fatin amalina husna said...

Alhamdulillah..=)

nak manggis jugak..=( dah lama teringin nih..huhu..

fieda said...

alhamdulillah semuanya dah sihat..

Masmira Masri said...

hai nyue..mya da follow awk..tq sudi singah blog mya...semoga semuanya bertambah sihat ok!

N.Aima K said...

welcome back dear..ALHAMDULILLAH so happy dengar berita gembira ;)

wan nurul hezrina said...

alhamdulillah memang tahu mcm mana rasanya risau akan kesihatan prang2 tua kita2

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah,
moga semuanya baik2 sahaja :D

Kesuma Angsana said...

alhamdullilah lega dengar

Cinta Misteri said...

Alhamdulillah, semuanya kembali spt yg diharapkn.

izan mama mia said...

Alhamdulillah

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah.. Oh my.. Lama xmkn dokong.. Nakkkk

Si Matatajam said...

Alhamdulillah...semuanya selamat sudah ye Nyue..

Myra Jay said...

Alhamdulillah.. tumpang gembira untuk Nyue :D

Cik Aini said...

alhamdulillah :)

kiranya Ghatering pun on lah kan..kan..kan..bestnya dpt jumpa Nyue :) hrp2 Benz ok..hihihi

9n0L4 said...

alhamdulillah. moge bertambah sihat seperti sediakala.

Dayana Bahar said...

alhamdulillah.. semoga nyue tak susah hati lagi eik...

shuhadaothman said...

alhamdulillah. semoga ayah n kazen nyue bertambah sihat :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...