Monday, December 10

#UNtitled

8/12, Nyue menulis mengenai [ Doakan Kazen Nyue ]
Alhamdulilah, keadaan kazen Nyue baik.. Xde anggota badan yg patah-patah cuma calar dan beberapa jahitan dibahagian lengan. Bahagian dada sedikit teruk. 

9/12, Nyue dikejutkan lagi dengan berita Ayah warded sebab keadaan dirinya yang lemah. Penyakit apa? Nyue sendiri xde jawapan. Meronta nak balik ! Tapi Mak xbagi... katanya, Ayah cuma lemah. Lagipun, Cuti Nyue bermula 21hb dh approve - mayb sampai Jan 2013.

Nyue juga pernah menulis e3 [ Pakej Family di Pulau Langkawi ]
Yang pasti, percutian yang telah dirancang akan ditangguh !

" Jadikan hari ini lebih baik dari semalam. Jadikan hari esok lebih baik dari hari ini dan lebih baik dari semalam. Jadikan hari-hari mendatang sentiasa yang terbaik "

Coretan Nyue : Sebak di hati tiada yg tahu....



23 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

pasti ada hkmhnya.. sbr ea nyue..

yui dah pos brg..

Solehah Shamsuddin said...

sabar ye nyue.pasti ada hikmah disebalik semua ni.nyue sabar lah ye.

izan mama mia said...

sabar nyue..mg ayah nyue kembali stabil

lelamaisara said...

sabar ye Nyue.. moga ayah kembali pulih mcm biase ye

Mrs Velentine said...

banyakkan bersabar yea nyue..pasti ada Hikmah di sebalik semua ni

Si Matatajam said...

Hope Nyue tabah ye dear..Sabaq bebanyak..ada hikmah disebaliknya..

Chic Na said...

hope takde yg serius. nnti cuti nyue boleh jaga ayah ye. jgn risau. ;)

deq's qienz said...

sabaq nyue..sgala ujian Allah ada hikmahnya..trima la gan ati yang redha dan pasrah gan ketentuanNya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar yer nyue..pasti ada hikmah dibaliknya...setiap org ada dugaan dan ujian msg2...kita kena redha dengan ketentuan-NYA

Cik Nur said...

yg membaca juga turut rasa sebak.. moga ayah nyue cepat sembuh..
sekarang cuaca tidak menentukan...

nur doakan kesiahatan ayah nyue cepat baik dan sembuh..amin..!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

sabar ye nyue,,ade hikmah disebaliknye tu,,moge kezen n ayah nyue cepat sembuh tau, yg pcutian tu takpe, nnt kalau semua dh sembuh pegilah bcuti =)

LYAfrina said...

lya doakan moga ayah nyue dibawah lindungaNya.. insyallah..,mudahan xde y serius.. inilah kehidupan..kdg2 ujian tu dtg dlm keadaan tak dijangka..tp sbg manusia..kt harus redha....

dan binilah y dikatakan..kita hanya mampu merancang..tp hanya tuhan menentukan..pasti ade hikmah di sebaliknya.

N.Aima K said...

doa banyak-banyak nyue :(

Mudah-mudahan semuanya baik2 sahaja amin ya rab

NUR AYNIE said...

kena Kuat dan banyak kan Sabar ye.. in shaa Allah hari esok akan lebih baik dan terus membaik..:D

CikNana said...

sabar la nyue,masing2 kta ada masalah masing2..

syiela said...

sabar ye nyue. moga ayah nyue cepat sembuh

Sue-Rya Qistina said...

sabar ye dik. semoga semua kan baik2 saja. sabar, doa dan tawakkal pada Allah. semoga segala urusan dipermudahkan. amin

(Suria Qistina)

dya bunga said...

bykkan bersabar ye nyue

kay_are said...

semoga dipermudahkan semua urusan ye.. moga semua keadaan baik macam sedia kala.. =)

Dayana Bahar said...

Sabarlh nyue... pasti kesedihn aksn sirna...

Yana Libra said...

moga semuanya baik2 aje..banyakkan bersabar nyue..

wan nurul hezrina said...

semoga terus sihat dan dilindungi Allah

9n0L4 said...

moge baik baik aje. sabar ye nyue.

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...