Wednesday, December 19

Wordless Wednesday #31

Sumber : FB

27 comments:

are_lin@yu said...

betul tu setiap hari wajib berdoa sedekah al fatihah pada ibu bapa kita

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama2 kt sedekahkan..

Deqla manjew said...

sedekahkan Al-fatihah buat org tua kita tak kira dah takde atau masih hidup.. :)

dya bunga said...

thanks nyue..:D

Mrs Velentine said...

tq nyue..

wan nurul hezrina said...

aL-FATIHAH..MEMANG kena hari2 berdoa untuk ketenangan hati kita juga..

Kesuma Angsana said...

betul tu inshaaAllah

Cik Nur said...

Al-fatihah..mmg xlekang dari bacanya...

lelamaisara said...

betui tu ..insyaallah tak kan ditinggalkan amalan ni..:)

Farah Waheda Wahid said...

In Shaa Allah...akan cuba untuk x lupa amalan nih...

singgah sini jenguk Nyue...windu pulak dah lama x sempat datang sini... hu hu hu...

Deq's Qienz said...

buat setiap kali lepas solat lebih afdal.. masa tuh kite berwuduk jns skli ketika kite bersih..insyallah kalo 5waktu BErsamaan 5kali kita setiap hari kite sedekahkan utk mereka.

kay_are said...

time kasih atas peringatan ni ye.. aku bese doa jarang sedekah alfatihah ni.. tapi nanti aku cube besekan.. ape pun thanks =)

Masmira Masri said...

nyue info nih mmg best!

izan mama mia said...

betul tuu

Chic Na said...

sama2 amalkan ya.:)

kinara kinatara said...

wajib amalkan ni:)

nanieybarnieylurviey said...

Thanks Nyue.. :)

Si Matatajam said...

Betoi tu...moga terus jadi amalan seharian..

Myra Jay said...

Trima kasih atas peringatan.. ;)

nur anis said...

insyaallah..:)

Che Rosliza Che Mat said...

Tq nyue...mengingati...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah nyue akak mmg jadikan sbg amalan baca lepas solat

Cik Aini said...

betul sgt..
insyaallah jdkan amalan harian :)

Karukord Jagau's said...

insya'allah sama2 kita sedekah kan

9n0L4 said...

moge menjadi amalan kite seharian. amin. :)

Dayana Bahar said...

terima kasih ,...

shuhadaothman said...

jom kita amalkan :)

Celoteh Nyue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...